Returns Policy
Product returns due to incorrect delivery
In the event that the customer receives products that are different or with different properties (eg a different color or size) than what he ordered, he should contact us to return the products in their original condition to check and identify the error. In this case, the costs of returning the products to us as well as the costs of reshipping to the customer are borne by our company.
Returns of defective products In the event that the product delivered to the customer has a manufacturing defect, the customer should contact us immediately to return the products for inspection and to determine the defect.
The return of the product must be made together with all the documents that accompanied the product, e.g. Receipt, Invoice, etc. and in its original condition and packaging.
To return the product, the customer must cover the shipping costs to our company and our company bears the shipping costs for replacing the product.
Upon receipt of the product from our company, the mentioned defect is checked and the customer is informed about the results of the check. To be replaced or returned, the product must not have been damaged by the customer and must not be incomplete.
If the defect is found, the product will be replaced or the order canceled and refunded if there is no product with corresponding characteristics.
In case of cancellation of the order, the refund of the purchase money is made in the same way as your initial payment was made to our company.
Our company undertakes to refund the amount no later than 14 days from the cancellation of the order while there may be a longer delay from the issuing Bank, something we have no control over and are not responsible for.
Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Δεν θα πρέπει να έχει ανοιχθεί η συσκευασία και δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία ή για προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επαναπώληση εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή/και χρησιμοποιηθεί ή για προϊόντα που παραγγέλνονται κατόπιν παραγγελίας.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρεία μας θα ενημερώσει μέσω email τον πελάτη μόλις την λάβει.
Μετά την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων ενώ ενδέχεται να υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση από την εκδότρια Τράπεζα κάτι στο οποίο δεν έχουμε έλεγχο και δεν φέρουμε ευθύνη.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη.