Rückgaberecht
Produktrückgabe wegen Lieferfehler
Für den Fall, dass der Kunde Produkte erhält, die anders sind oder andere Eigenschaften aufweisen (z. B. eine andere Farbe oder Größe) als die, die er bestellt hat, sollte er sich an uns wenden, um die Produkte im Originalzustand zurückzusenden, um den Fehler zu überprüfen und zu identifizieren. In diesem Fall trägt unser Unternehmen die Kosten für die Rücksendung der Produkte an uns sowie die Kosten für den erneuten Versand an den Kunden.
Rücksendungen fehlerhafter Produkte Falls das an den Kunden gelieferte Produkt einen Herstellungsfehler aufweist, sollte sich der Kunde umgehend mit uns in Verbindung setzen, um die Produkte zur Überprüfung und Feststellung des Mangels einzusenden.
Die Rücksendung des Produkts muss zusammen mit erfolgen alle dem Produkt beiliegenden Dokumente, z.B. Quittung, Rechnung usw. und im Originalzustand und in der Originalverpackung.
Um das Produkt zurückzusenden, muss der Kunde die Versandkosten an unser Unternehmen tragen und unser Unternehmen trägt die Versandkosten für den Ersatz des Produkts.
Nach Nach Eingang der Ware bei uns wird der genannte Mangel überprüft und der Kunde über das Ergebnis der Prüfung informiert. Um ersetzt oder zurückgegeben zu werden, darf das Produkt nicht vom Kunden beschädigt worden sein und darf nicht unvollständig sein.
Wenn der Mangel festgestellt wird, wird das Produkt ersetzt oder die Bestellung storniert und erstattet, sofern kein Produkt mit entsprechenden Eigenschaften vorhanden ist .
Im Falle einer Stornierung der Bestellung erfolgt die Rückerstattung des Kaufgeldes auf die gleiche Weise, wie Ihre erste Zahlung an unser Unternehmen geleistet wurde.
Unser Unternehmen verpflichtet sich, den Betrag spätestens 14 Tage nach dem Kauf zurückzuerstatten Die Stornierung der Bestellung kann zu einer längeren Verzögerung seitens der ausstellenden Bank führen, worauf wir keinen Einfluss haben und für die wir nicht verantwortlich sind.
Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παράδοσης. Η υπαναχώρηση γίνεται υπό τις ακόλουθες προϋποθέσεις:
Δεν θα πρέπει να έχει ανοιχθεί η συσκευασία και δεν θα πρέπει να έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση και αν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση.
Η επιστροφή του προϊόντος γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.
Το δικαίωμα της υπαναχώρησης δεν ισχύει για τις περιπτώσεις που εξαιρούνται από την κείμενη νομοθεσία ή για προϊόντα που δεν είναι κατάλληλα προς επαναπώληση εφόσον έχουν αποσφραγιστεί ή/και χρησιμοποιηθεί ή για προϊόντα που παραγγέλνονται κατόπιν παραγγελίας.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρεία μας θα ενημερώσει μέσω email τον πελάτη μόλις την λάβει.
Μετά την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης, η εταιρεία μας υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε 14 μέρες από την παραλαβή των προϊόντων ενώ ενδέχεται να υπάρχει μεγαλύτερη καθυστέρηση από την εκδότρια Τράπεζα κάτι στο οποίο δεν έχουμε έλεγχο και δεν φέρουμε ευθύνη.
Η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, θα γίνεται με τον ίδιο μέσο με το οποίο είχε γίνει η αρχική είσπραξη.
Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και θέσης σε λειτουργία των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος. Η μείωση της αξίας από το άνοιγμα της συσκευασίας και επακόλουθα από τον χαρακτηρισμό του προϊόντος ως μεταχειρισμένου εξετάζεται κατά περίπτωση και καθορίζεται από την εταιρεία μας.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη.